יום שני, 27 ביולי 2020

המשחק של ברזיל - סיפור סקס מאת שרק - קוקהולד

המשחק של ברזיל
מאת: שרק
משוחזר מהאתר סוכנות אירוטיקה

אולי הבירות, אולי השעה הקצת מאוחרת, ואולי המשחק המשעמם והמאכזב של נבחרת ברזיל גרמו ליובל להתעניין יותר באישתי שישבה לידינו מאשר במה שקרה בטלוויזיה. "תגידי, עשית תספורת חדשה" שאל אותה והיא שמחה על ששם לב. מיד נענעה את ראשה, שיחקה קצת בשיערה. "כן, היום. יפה?"

"מאוד יפה, מאוד הולם אותך" אמר לה ומיד הוסיף, "זה מאוד מתאים לך, במיוחד אחרי שרזית לאחרונה. הורדת לפחות עשר קילו."

אין אישה שתעמוד בפני זה, בטח לא מיכל שנאבקה קשות במשקל העודף שלה. "חמש, אבל תודה" השיבה.


אשתי הצעירה והיפה מתחרמנת על החבר הכי טוב שלי


הוא לא נעצר בזה, אלא המשיך להחמיא לה. "את פשוט נראית נהדר עכשיו, עוד קצת דיאטה, קצת שיזוף וכל הגברים ברחוב יעצרו אותך.. " ומיד הוסיף כמה שאני בר מזל אני שנשוי לאישה כל כך יפה ואפילו סקסית.


מיכל נטפה מרוב אושר. הרבה זמן שלא שמעה דברים כאלו, בטח שלא ממני. פניה קרנו וקיבלו גוון של עגבניה בשלה, חיוך רחב עלה על פניה ושפתיה מלמלו מילות תודה. אפילו צורת ישיבתה השתנתה. כתפייה כמו התרחבו, גווה נמתח, רגליה נפשקו. כל הפיהוקים נעלמו. אחרי כמה מחמאות הייתה עירנית ושמחה.

יובל שהבחין כי דבריו גורמים לה אושר המשיך, לא לפני שמצא איזו שניה קטנה בה מבטה הופנה הצידה כדי לזרוק לי קריצה קטנה. "יסלח לי בעלך אם אני קצת עובר את הגבול," אמר ועצר, מספק לי ולמיכל זמן לנסות לנחש איך ימשיך, "אבל לדעתי את אחת הנשים הכי סקסיות שפגשתי. כוסית אמיתית...הנה, עובדה, אני רק מסתכל עלייך ועומד לי הזין".

מבטה של מיכל החל לנדוד באיטיות לאורך גופו של יובל ונעצר במרכז הגוף.

"דייי נו, אתה צוחק עלי" גיחכה אליו.

"אני צוחק עלייך?" אמר, "אני צוחק? בחיים לא הייתי רציני כל כך." ופתאום נעמד במקומו והדהים אותי, את מיכל ואני חושב שגם את עצמו. הוא פתח במהירות את חגורת מכנסיו והפשיל את מכנסיי ותחתוניו. 

שתיקה מתוחה השתררה בסלון. הקריין שלא ידע על מה שהולך אצלנו המשיך לתאר את משחק הכדורגל.


יובל עמד לו עם בגדים מופשלים ואחז באיברו. עמד לו. ועוד איך עמד לו.

זין גדול, עבה, סמוק, זקור. הוא אחז בבסיסו ונפנף בו כמו בדגל אל מיכל אישתי. "תשפטי בעצמך. אני צוחק עלייך? כל מה שאמרתי היה בכל הכנות" אמר והתיישב כמות שהוא על הספה.


שנינו עדיין קפואים והמומים הסתכלנו על יובל, החבר הכי טוב שלי, משתרע אצלנו בסלון על הספה ערום בחלק גופו התחתון עם זין שלוף. "אני חרמן אש..." אמר וליטף את עצמו ומיד הוסיף, "ותדעי לך שה רק מלהסתכל עלייך".

מיכל נרעשת כולה נעצה את מבטה בזין הגדול שעמד מולה ושלחה את ידה לפנים בתנועה רועדת וחוששת התקרבה עד שהגיעה למרחק של סנטימטרים ספורים ממנו. שם היא נעצרה.


הסתכלתי בה תוהה. גופה המלא נרעד כולו. היא התנשמה בכבדות. אחרי רגע שנמשך כמו נצח קירבה את ידה עוד יותר ולפתה את הזין של יובל ואחזה בו בחוזקה, מרוגשת כולה. שפתיה נפשקו לרווחה והיא הביטה בו תחילה ולאחר מכן עלי. נדמה לי שמצאתי שם הבעה מנצחת, כאילו רצתה להגיד לי, עשיתי את זה.


הרגשתי איך אני הולך ומתמלא בזיעה. אגלי זעה המחליקים בבתי השחי, בפנים, בראש. איך הייתי אמור לאכול את זה? אישתי היקרה, יושבת על הספה ומחזיקה בידיה זין של גבר אחר. גם אם הייתי מוצא מילה מתאימה, לא הייתי מסוגל להגיד אותה. הרגשתי משותק לגמרי.


מיכל בתנועות קטנות משכה את עצמה אל יובל עד שנעצרה בין רגליו הפשוקות. 

או אז, הושיטה את היד השניה ובשתיהן עטפה את הזין הגדול. ניכר היה בפניה כי היא נהנית מזה.

ראשה התכופף כלפי מטה ועיניה בחנו מקרוב את האיבר שבין ידיה. עוד רגע תכניס אותו לפה, אבל... היא כנראה ויתרה בשלב זה על המעשה, זקפה את גווה לאחור, לא מרפה לרגע מזיקפתו של יובל ובאצבעותיה החלה לנגן עליו בתנועות קטנות וכמעט בלתי מורגשות.

היא עשתה לו ביד! מול עיני!

הכדורגל המשיך להרעיש ברקע באופן לא מורגש אבל אף אחד משלושתינו לא הביט במסך.

יובל התנשם בכבדות, עיניו היו שקועות בידיה של מיכל המטפלות בזין שלו.

ואני... אני רק מחיתי את הזיעה מהפנים והמשכתי להסתכל.


"חם לי", התנשפה מיכל ובתנועה מהירה פשטה מעצמה את החולצה ושניה לאחר מכן, קילפה מעצמה את החזייה ושחררה לאוויר את שדיה הגדולים והכבדים. היא חזרה מיד אל האיבר שמולה והמשיכה ללטף אותו בתנועות קטנות עולות ויורדות. 


אני ישבתי ללא תנועה, מסונוור, מזיע, המום מההתרחשות שמולי, מבולבל מאוד וצפיתי איך אישתי מענגת בידיה את החבר שלי.

הוא המשיך להאנח ומיכל מיכל זזה קצת, שינתה תנוחה. שדיה התנדנדו מעל הזין שלו, ידיה שפשפו את המוט הזקור. מידי פעם עצרה והצמידה את האיבר אל השקע שבחזה, עוטפת אותו עם שדיה. ניכר היה בה שנהנתה מכל שניה, כל גניחה שנפלטה מגרונו של יובל תדלקה אותה עוד יותר.


אחרי כמה דקות של ליטופים התכופפה שוב. הפעם כבר ללא התלבטות, הצמידה את לשונה אל בשרו וליחכה את הזין לכל אורכו.


"את הורגת אותי" אמר יובל וליטף את ראשה קלות. מיכל המעודדת פתחה את פיה והכניסה את הקצה לפיה. ראשה נע באיטוות רבה, מידי פעם השמיעה פלטה קולות מציצה. "ככה יהיה לי יותר נוח" אמרה ספק לעצמה, ספק לי או ליובל ונעמדה על ארבע. נטלה בידה את הזין וקברה אותו עמוק בפיה, משתדלת להכניס את כל כולו פנימה.


היא כמעט ונחנקה. כמו שחיין שמרים את ראשו מעל המים להכניס קצת חמצן לריאות, כך מיכל זקפה את ראשה, לקחה הרבה אוויר ומיד חזרה לצלול ולמצוץ.

יובל שעד עתה הסתפק בפסיביות כמעט מרגיזה, הזדקף מעט, ושלח את ידיו לפנים. הוא תפס את אחד משדיה הגדולים של מיכל והצמיד אותו אל הזין.

מיכל הבינה את כוונתו. היא הרימה את פניה, שלחה אליו חיוך קטן ועטפה את הזין שלו בשדיים ובמקביל הצמידה את סנטרה לגופה והשתדלה לתפוס לפחות את ראש האיבר בפיה.


הוא שוב גנח ואז ליטף בעדינות את פניה. "את מדהימה" אמר ואז גם הסתכל אלי. "אישתך פשוט מדהימה". ומיכל, שוב נהנית לקבל מחמאה הפעם על ביצועיה האוראלים, השתדלה לתת מעצמה עוד יותר.


היתה זו המציצה הארוכה ביותר שראיתי. היא נמשכה במשך לפחות ארבעים דקות, מתחילת המחצית וכמעט עד סופו של המשחק. מיכל טיפלה בזין של יובל כאילו הייתה זו משימת חייה. היא השקיעה בכל סנטימטר, מצצה לו את הביצים, אפילו ליקקה לו את חור התחת. צפיתי בהם ללא אומר ומה יכולתי באמת לעשות?


"אני הולך לגמור" התריע יובל פתאום ומיכל באופן אינסטינקטיבי הוציאה את הזין מפיה ווחזרה לשפשף אותו. יובל המשיך להתנשף, "אני גומר, אני גומררררר" ומיכל הצמידה את שפתיה אליו, ליקקה אותו בראשו וקיבלה מטח של שפיך שמילא את פניה.

התגובה היחידה שלה הייתה רק להתנפל על הזין ולבלוע את המטח השני ושארית הנוזלים שיצאו ממנו. היא המשיכה לסחוט אותו ביד ובפה עד שהוא הדף אותה לאחור ונאנח. "ווואוו".


באותו הרגע הרגשתי שאני חייב אבל חייב לגעת בזין שלי וברגע שהנחתי את היד על החלציים הרגשתי איך אני גומר בתוך המכנסיים, ממלא את התחתונים שלי בזרע.


מיכל קמה, לקחה את החולצה והחזיה ונעלמה. יובל נשאר לשכב חצי ערום, כאילו חיכה למשהו. רק כאשר ראה את מיכל חוזרת לבושה ומנוגבת, משך באיטיות את תחתוניו והתלבש במהירות.


המשחק נגמר. 1:0 לברזיל. משער של קאקא. אני לא ראיתי אותו. אף אחד לא ראה אותו.

"טוב, אני אלך עכשיו הביתה" אמר יובל ונעמד על רגליו, כאילו לא קרה דבר, כאילו אישתי לא מצצה לו הרגע והוא גמר לה על הפנים ובפה. "אתה לא רוצה להשאר עוד קצת לראות את התקצירים?" שאלתי ומיד הרגשתי כמו אידיוט.

"לא עזוב, משחק משעמם" אמר והרים יד לכאפה, "נדבר" אמר לי.


הוא נעמד ליד מיכל ושניהם החליפו מבטים. הוא נשק ללחייה של מיכל, ליטף את פניה והלך באיטיות אל הדלת.
"ביי" אמר.
החזרנו לו שנינו "להתראות" רפה ונותרנו שנינו עומדים אחד מול השני, תוהים מה לעשות עכשיו ומה להגיד.



אין תגובות:

אישתי פגשה זין אחר בפעם הראשונה - עשן כחול

סיפור שהתפרסם באחד הפורומים באתר סוכנות אירוטיקה בע"מ. (מטא - אחרי הסיפור) ביום שישי אחרי שהיינו אצל ההורים שלה והשארנו שם את הילדים, ח...