יום רביעי, 13 בינואר 2021

אישתי פגשה זין אחר בפעם הראשונה - עשן כחול

סיפור שהתפרסם באחד הפורומים באתר סוכנות אירוטיקה בע"מ. (מטא - אחרי הסיפור)

ביום שישי אחרי שהיינו אצל ההורים שלה והשארנו שם את הילדים, חזרנו הביתה והתארגנו ליציאה. בעשר ירדנו למטה.
אישתי פשוט הייתה מהממת. לבשה מכנסיים שחורים צמודים, חולצה שחורה צמודה בלי חזיה. נעליים שהגביהו אותה קצת. נראתה עשר.


נסענו אליו. הוא גר בעיר אחרת משלנו. שהגענו בסביבות עשר וחצי. כל הדרך מצאנו דברים לדבר רק לא על זה.

חניתי ואז היא יצאה מהמכונית. עמדנו והתחבקנו. שאלתי אותה אם היא בטוחה. זו הייתה שאלה מיותרת. היא הייתה כל כך חמה ומתרגשת. היא שאלה אותי אם אני בטוח בזה.

זו גם הייתה שאלה מיותרת, כי אני הייתי מחורמן עד האוזניים לחשוב שעוד כמה דקות היא תהיה עם מישהו אחר. המון המון זמן אני מפנטז על זה.

עלינו אליו. הוא גר בקומה רביעית.

דפקנו על הדלת והוא הכניס אותנו פנימה.

ראיתי איך הוא מסתכל עליה, איך היא מסתכלת עליו. ואז פתאום תוך כדי מילות נימוס הוא פתאום חיבק אותה ושניהם התחילו להתחבק ולהתנשק. עמדתי בצד והסתכלתי עליהם. זה היה משונה. אני חייב להגיד שאפילו מאוד משונה לראות את האישה שאני נשוי לה 15 שנים מתנשקת עם מישהו אחר. ראיתי איך הוא נוגע לה בשדיים ובתחת.

ואז היא ירדה למטה ופתחה לו את המכנסיים. היה לו זין ענק. הרבה יותר גדול משלי.

היא כרעה על הבירכיים הסתכלה עליו נדהמת, ואז החזיקה אותו ביד עוד מתלבטת ואחר כך התחילה למצוץ לו.

הוא לא זז אלא רק עמד מלמעלה והסתכל עליה מוצצת לו. אני הצטערתי שלא הבאתי מצלמה. בכלל לא חשבתי על זה, אבל באותו רגע זאת המחשבה שהייתה לי בראש, איך לא הבאתי מצלמה.

היא מצצה לו לפחות חמש דקות ואני כל הזמן נהניתי לראות איך הזין הגדול והעבה נכנס ויצא לה מהפה.

ואז היא קמה והם שוב התנשקו. היא הורידה את החולצה ונתנה לו לגעת בשדיים שלה. ראיתי איך הוא מתלהב מהם. הם לא כל כך גדולים אבל יפים. היא כל הזמן החזיקה לו את הזין ביד לא עזבה אותו.

הוא משך אותה לחדר השינה שלו ואז היא פתאום הסתובבה אלי וביקשה שאשאר בסלון.

זה הפתיע אותי נורא באותו רגע, גם מאודאכזב אותי, אבל היא ביקשה ואני עשיתי כמצוותה. הם הסתגרו בחדר וסגרו את הדלת. עמדתי ליד הדלת ושמעתי אותם מזדיינים. שמעתי אותה גונחת ונאנחת וצורחת.

התבאסתי מאוד מזה שלא ראיתי את זה.

רק אחרי שעה היא קמה ופתחה את הדלת. היא הייתה ערומה לגמרי ונראתה כמו אחרי זיון. היא חיבקה אותי ונישקה אותי והזמינה אותי להכנס.

הוא ישב מכוסה בשמיכה והיא חזרה אל המיטה והתיישבה לידו.

הוא הניח עליה יד ושניהם הסתכלו עלי. הרגשתי קצת מיותר. ואז פתאום הם התחילו שוב. הפעם כשאני נמצא. עמדתי שם וראיתי איך היא מעמידה לו את הזין עם הפה ואיך היא נשכבת ופותחת רגליים והוא חודר לתוכה.

שמתי לב שבלי קונדום למרות שבשיחות מוקדמות דיברנו על קונדום. אבל לא אמרתי שום דבר רק הסתכלתי איך התותח הזה נכנס לכוס של אישתי ואיך כל הגוף שלה מתפתל מתחתיו. אחר כך הם התחלפו והיא התיישבה עליו ורכבה עליו. הפנים שלה היו כל כך שקועות, היא הייתה נורא יפה בעיני באותו הרגע.

ואז פתאום היא נעצרה והתרכזה וראיתי אותה גומרת ואחרי עוד שתי דקות עוד פעם גמרה ואז היא ביקשה ממנו שיזיין אותה כשהיא כורעת על ארבע.

הוא הסכים. היא נעמדה על ארבע ורגע אחד הסתכלה עלי ועשתה לי תנועה עם היד.

התיישבתי על המיטה לידה ובזמן שהוא פמפם אותה בתנוחה הזאת היא תפסה לי את היד בכל הכוח והובילה אותה אל הדגדגן שלה. היה מדהים, אני ליטפתי לה את הדגדגן והרגשתי איך הזין של הבחור מזיין אותה ואז היא צרחה וגמרה והוא המשיך לפמפם עד שהוא הוציא אותה וגמר לה על הגב.

מדהים.

אחר כך היא הלכה להתקלח ואני נשארתי קצת איתו. היה מביך. שאלתי אותו איך היה והוא היה מרוצה, אמר שבחיים לא פגש אישה כל כך סקסית וכל כך מדהימה.

היא יצאה מהמקלחת והתלבשה והוא גם.

נפרדנו ממנו ונסענו הביתה.

בדרך היא סיפרה לי שביקשה שלא אהיה נוכח בהתחלה כי אחרת חשבה שלא תצליח להשתחרר, אוחר כך, אחרי הפעם הראשונה כבר הרגישה טוב, אז ביקשה שאכנס.

שאלתי אותה אם היא רוצה להפגש איתו עוד פעם והיא אמרה שכן, מאוד.

בבית נכנסנו למיטה. אני הייתי מחורמן כמו שבחיים שלי לא הייתי. עשיתי ביד והיא קצת עזרה לי וגמרתי בעוצמה חזקה.

למחרת יצרנו איתו קשר וקבענו שוב ליום שלישי.

היה מדהים. 


מטא:

הסיפור נכתב ב 14/10/2007 פורום Cuckold (קוקהולד).

לפני שלכל אחד היתה בכיס מצלמה מדהימה בטלפון היו מצלמות דיגיטליות. עשר שנים קודם, היה אינטרנט ופורומים אבל המשמעות של לצלם סצנות כאלה של אנשים מוכרים (אישתך) היתה לחלוק את התמונות גם עם הפוטו השכונתי.

הוואיבקמאשין מעלה דברים טובים. חבל שהוא לא דגם יותר מהאתר המופלא הזה - סוכנות אירוטיקה בע"מ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אישתי פגשה זין אחר בפעם הראשונה - עשן כחול

סיפור שהתפרסם באחד הפורומים באתר סוכנות אירוטיקה בע"מ. (מטא - אחרי הסיפור) ביום שישי אחרי שהיינו אצל ההורים שלה והשארנו שם את הילדים, ח...